Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Edenic

26. 4. 2010 18:43
Pěkné

A co se týče meritokracie, nevím zní to lákavě, ale spravedlivé to asi není. Politický ideál je podle mě takový, který slabosti a nižší inteligenci nebo nevědomosti svého voliče nebude zneužívat, ale bude se ho snažit pragmaticky změnit k lepšímu v rámci pravidel svobodné společnosti.

0 0
možnosti

absolutus

26. 4. 2010 15:18
Student.

Zdravím dalšího studenta se svojim názorem!X;-D

0 0
možnosti

pesimista

26. 4. 2010 15:11
zase jeden MÍRUMILOVNÝ občan,který by nejraději

viděl opozici DEMOKRATICY zašlapanou do země; s takovými názory se voby nevyhrávají, autore; je smutné, že tento sprostý klip nahrál zas pár bodů socanům.

0 0
možnosti

absolutus

26. 4. 2010 15:25
Re: zase jeden MÍRUMILOVNÝ občan,který by nejraději

Přesně vystiženo.

0 0
možnosti

pidla

26. 4. 2010 14:15
Lepší je omezit volební právo.

0 0
možnosti

abcd62

26. 4. 2010 13:34
Chudák moje babička

Moje babička má mě a ještě dalších 5 vnoučat a až ji půjdeme všichni hromadně přemlouvat ať volí pravici tak se asi zblázní. Je to ale jediná šance jak utnout tipec těm KSČSSD slibotechnám a zajistit pro nás a naše děti relativně dobře vyhlížející budoucnost. Pokud to v těchto volbách nevyhraje pravice tak se za pár let utopíme v moři státního dluhu.

0 0
možnosti

zdeseny obcan

26. 4. 2010 13:45
Re: Chudák moje babička

Jojo, Rebickove a jim podobni, ti nas zachrani.

0 0
možnosti

Pedro de Randahl

26. 4. 2010 13:26
Parádně vystiženo

"Můžeme kritizovat formu, ale ta je uzpůsobená jenom k tomu, aby zaujala mnoho lidí"  je trefa do černého a neznám moc lidí,kteří by cítili,že potřebují vyrazit za předky. Patadoxně ti to nekritizují. Já bohužel nemám za kým vyrazit,přesto si myslím,že spot byl vtipný,výstižný a kdo s ním nesouhlasí tak si prostě musí natočit svůj.

0 0
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1330x

Seznam rubrik