Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

delvete

29. 11. 2010 10:32
Sázky.

Myslím, že soutěž rozhodli velkosázkaři. Sotěžící byli dobří a každý měl svůj okruh příznivců. Sázkové kanceláře nejméně věřily dvojici, která nakonec vyhrála. Tedy nejlepší kurz pro sázku. Velkosázkaři podle mne vsadili na poslední chvíli velké peníze na tuto dvojici a těch pár potřebných SMS si tam naposílali.

0 0
možnosti

Dejl

29. 11. 2010 15:57
Re: Sázky.

souhlas...:-)

0 0
možnosti
L

Lanai

29. 11. 2010 9:14
Podle mě ti dva frajeři

co vyhráli byli nejlepší , tajil se u jejich vystoupení dech!!Už jsem měla strach že Češi zvolí Zázrivého.  Slávik to o něm včera řekl velice trefněR^ Kouzelníček nevim.. v Las Vegas si ho moc nedovedu představit..

0 0
možnosti
T

thunderclap

29. 11. 2010 9:24
Re: Podle mě ti dva frajeři

Souhlasím.Patřili mezi trojici mých favoritů a asi nejvíce ze všech,se do Vegas hodí.

0 0
možnosti
DM

Aretta

29. 11. 2010 9:03
...

Aha, ještě jsem to neviděla, ale aspoň že to dopadlo takhle:-)))

Marian mě nebavil od začátku - mám ráda operu a takhle si ji nepředstavuju,  kouzelníček mě minule odboural:-)))

A taky patřím k těm, co si "strašně moc přejí, aby můj favorit postoupil", ale zas mě to nebere natolik, abych psala nějaké sms:-)

0 0
možnosti
L

laduk

29. 11. 2010 8:37
bohužel už to skončilo ..

Zvlaštností je, že kvalitativní rozdíl Mariánem a Richardem  je stejně velký jako mezi Richardem a Mariánem a dokonce, a to je neméně zajímavé, totéž můžeme tvrdit i o počtu obdržených smsek

0 0
možnosti
LPX

Levicový populista XVII.

29. 11. 2010 8:24
Proboha, jak muze student

vysoke skoly sledovat takove kosoctvercoviny a jeste o tom psat? 8-o

0 0
možnosti
DM

Aretta

29. 11. 2010 9:05
Re: Proboha, jak muze student

Co je na tom? Není každý večer vhodný k četbě Dostojevského:-))) A od dob, kdy existuje možnost nahrávání a zrychleného posunu, je to docela milé a nenáročné "koukání do ohně".;-)

0 0
možnosti
PK

Ccecil

29. 11. 2010 8:17
Máte pravdu

Las Vegas ale vygráli ti, kterým to nejlépe sedí.

0 0
možnosti
JD

pedr64

29. 11. 2010 7:41
konečně

je po tom a TV stanice se na chvíli vrátí k normálnímu programu, než zase splácají jinou "supermegatalentastár faktor".

0 0
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1330x

Seznam rubrik