Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MikiInSpain

24. 7. 2011 11:22
ano

Ale jo, setkal. I tady ve Spanelsku mate drzouny a bojsy, dokonce i nafuky a trapsliky.. Lidi jsou vsude stejni;)

0 0
možnosti

CoolDak

24. 7. 2011 11:47
Re: ano

diky :-) ja kdyz vyjedu, tak se do supermarketu vetsinou nestihnu podivat, takze za zprostredkovanou zkusenost jsem rad, i kdyz se Spanely mam zkusenost a to jsou drzouni asi jeste vetsi nez my :-D

0 0
možnosti

petrph

23. 7. 2011 9:39
a chyba je kde??

Osobně jsem nikdy v krámu nic neukrad, přesto už mě kontrolovali několikrát. Jednou se jim zdálo že jsme toho nakoupil málo, takže mi prošacovali prázdnou igelitku, podruhé chtěli vědět co držím v ruce nacpané v kapse (vlastní mobil). Kdyby u mě našli zboží nakoupené v jiném krámě, které jsem neohlásil u pokladny, tak mě asi nařkli z obludných zločinů a na místě oběsili. takže bojsy škrtám.

A drzouni? Opravdu někomu stojí za to hledat informace v novinách, když je mnohem rychleji a aktuálněji najde na internetu, v televizi, v rozhlase..???Funkce dnešních médií je opravdu o něčem jiném a nervozní prolistování ve stoje  v chodbičce supermarketu jí rozhodně nenaplňuje...

0 0
možnosti

fascinatedbyhumanity

23. 7. 2011 10:39
Re: a chyba je kde??

asi stoji. Vidam v trafikach zenske, co si tam prolistuji nova cisla casopisu pro zeny, proberou to s kamaradkou a pak popadnou tasky a jdou pryc. Priste se uz asi zeptam, proc to delaji, ze jejich chovani je predmetem sociologickeho vyzkumu a ze hledam par vzorku:)

0 0
možnosti

carolusI

23. 7. 2011 2:56
Také nakupuji

jakožto muž samoživitel musím. Podobné zjevy  také vídám, ač jim nevěnuji tolik pozornosti. A nikdy mě nenapadlo hledat mezi nimi malého českého človíčka. Abych se přiznal, vlastně jsem tam nikdy trpaslíka nepotkal. A nějak moc nechápu, proč malý človíček musí být zrovna český. Pokud vím, trpaslíci se vyskytují ve všech národech. Vlastně z dětství si na jednoho vzpomínám. Byl to číšník v hotelu Šroubek a byl to moc sympatický chlapík. Nosíval mi trhanec a vždycky si přisednul k našemu stolu a povídal si s námi. Tak proti takovým malým človíčkům vůbec nic nemám, i když mají jen metr dvacet. Mě spíš vadí takoví ti velikáni s nafouklým egem, připomínající nafouklý balón. A že se jich nějak vyrojilo. Řikat jim velký český náfuka mi také připadá nějak mepatřičné. I když jich je určitě víc než těch trpaslíků.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS